HTML

Gaborchi

"Kitartás Jerzy, átutazók vagyunk." (T.) Egy turista megállt egy eldugott-elhagyatott hegyi faluban. A bolt előtt egy öregember ült, megszólította: -Bátyám, modja, van valami nevezetessége ennek a falunak? -Én azt nem tudom. Csak azt tudom, hogy ez itt a világ közepe. Ha innen elindul, bárhová eljuthat.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

2011.01.03. 16:52 Gaborchi

Pofára esés

 Aki lányok után szaladgál, vállalja a következményeit...

Az imént futottam egy kellemes szigetkört - Margitsziget -, havas volt meg jeges, és bár voltak csinos lányok, a lenge öltözet ugye nem nagyon volt jellemző. Viszont eszembe jutott egy nyári kaland.

Akkor volt, amikor árvíz volt, a sziget éppen kiemelkedett az áradatból és a lezárt Margit-hídon is át lehetett futni, úgyhogy nekivágtam. Marha meleg volt, és a kondim sem volt valami komoly - de hát pont azért mentem futni, hogy jó legyen. A sziget belsejéből szivattyúk szivattyúzták ki a vizet, következésképp a futókörön keresztben egy csomó tűzoltótömlő hevert, de ez nyilván nem zavarja meg az elszánt futókat. Akik jó sokan voltak, és a szépre fogékony férfiembernek igen nagy örömére a lyányok sportos teste elég lenge burkolatot kapott. Meg is láttam egy felettébb kellemes formát, és kifinomult esztétikai érzékkel reászegeztem a pillantásomat. Magamban elképzeltem, miként fogom szólítani, persze ha sikerülne utolérnem, mert a gyatra kondi itt megbosszulta magát. De legalább a motivációm magasra emelkedett, minden erőtartalékomat mozgósítva centiről centire közelítettem, mint a közép-afrikai futókirályok a Chicago Marathon finisében. Egyre több futót hagytunk magunk mögött, mintha a magunk kis privát versenyét vívtuk volna, persze a tempó kicsit nyáriasabb volt :-).  A sportuszoda mellett kinéztem oldalra, egy megelőzött futóra pillantottam, és... tudtam ugyan, hogy közben át kell lépnem egy tömlőt, de nem sikerült. A lábamba hatalmas fájdalom nyilallott és tehetetlen rongybabaként zuhantam a betonra. Éreztem, hogy meglöttyen a fejemben az agyvíz, és a kezemről, könyökömről jön le a bőr, de hirtelen mozdulattal felpattantam, mint Bruce Willis "ne csinálják utánam, profi vagyok", és futottam tovább. Élet -és futótapasztalatom azt sugallta, a lábamból hamarosan elmúlik a fájdalom és a szédülés is enyhülni fog, ilyenkor jobb továbbmenni mint leülni. A sziget csücskénél, a híd alatt nem lehetett továbbmenni, ott téblábolt néhány futó, köztük a nagybetűs Leány. Szóba elegyedtünk, látta persze ahogy korhadt falusi budiajtó módjára az aszfaltra vetődök, remekül szórakozott rajta, ezek szerint sikerült felhívnom magamra a figyelmet. Elsétáltunk a vízcsapig, frissültünk. Rémülten tapasztaltam, hogy a lábam fájása és a fejem szédülése nem nagyon akar múllani. Nem is ment valami gördülékenyen az udvarlás, a lány el is futott anélkül, hogy bármit is megtudtam volna róla. Utána eredtem, de egyre sántább lettem. Már a séta is nehezemre esett, hazafelé vettem az irányt. 

Aznap már öklömnyi daganat a lábujjon és folyamatos szédölgés, csak a sötét szoba volt elviselhető, a mérleg: Egy törött nagylábujj és egy közepes agyrázkódás.

Lányok után szaladgálni ezek szerint veszélyes. De élvezetes :-)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gaborchi.blog.hu/api/trackback/id/tr12557700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szplaki 2011.01.05. 13:53:54

Én a bicajozás során jártam így:)
Batthyány tér -Clark Á. tér között suhantam, amikor megláttam, azt az izmos lábat, aki éppen egy szép montit hajtott....Egek ura!!! Micsoda pasi volt!!!
Én a lámpaoszlopra szerettem volna, mint matrica felkenődni, sikertelenül...
süti beállítások módosítása