HTML

Gaborchi

"Kitartás Jerzy, átutazók vagyunk." (T.) Egy turista megállt egy eldugott-elhagyatott hegyi faluban. A bolt előtt egy öregember ült, megszólította: -Bátyám, modja, van valami nevezetessége ennek a falunak? -Én azt nem tudom. Csak azt tudom, hogy ez itt a világ közepe. Ha innen elindul, bárhová eljuthat.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

2007.09.12. 12:57 Gaborchi

Töredékek (Jungfrau)

T.-vel idézgetjük az emlékeket:

"És az a faszi milyen volt, aki a kapujára akasztott kolompot egy madzaggal húzogatta kerti székből, újságolvasás közben..."

Én a morénán (40km) azt vettem észre, hogy valami nagy koloncok vannak a vállaimon, amitől meg kellene szabadulnom. A karjaim voltak..

A táj annyira csodás, hogy rengetegen vittek fényképezőgépet. Én is gondolkodtam rajta, de féltem, hogy eljön a pillanat, amikor behajítom a szakadékba. (És eljött volna, pontosan tudom, hogy hol. Legkésőbb ahol a karjaimat is.)

Féltáv után T. megjegyezte: "érdekes, itt viszonylag kevés a kövér ember". Ja, dohányosok se sokan voltak...

A helikopterek egyébként folyamatosan jártak, remélem nem a kórház felé...

Végig azt mondtam magamban, hogy ha valami miatt nem sikerül, semmi gond, megpróbáltam, jövőre jobb lesz. De a célegyenesben már bevallottam, hogy az nagyon nagyon szar lett volna.

A helyi vasút ingyen vitte a versenyzőket a környező falvakból pénteken és szombaton. Ezt sem mindennap éljük meg Svájcban.

Az első döbbenet akkor ért egyébként, mikor pénteken mentem fel Grindelwaldba kocsival. Tekergett az út veszettül, és emelkedett. És Grindelwald 1000 méterrel a cél alatt van...

1 komment

Címkék: sport utazás futás svájc marathon jungfrau szurkoló 42195m


A bejegyzés trackback címe:

https://gaborchi.blog.hu/api/trackback/id/tr2163575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Téné 2007.09.13. 15:52:22

Gratulálok Nektek! És várom a folytatást...
süti beállítások módosítása